Preču piegāde un atgriešana

Preču piegāde

Lietuvā mēs piegādājam preces caur LP EXPRESS un OMNIVA pakomāti un kurjeri. Tuvākie Omniva Pakomāts tiek izvēlēts automātiski, pamatojoties uz jūsu norādītās adreses pasta indeksu (jums pašam nav jāizvēlas pakomāts).
Mēs piegādājam preces uz ārzemēm, izmantojot vietējos pasta pakalpojumus un kurjerpasta pakalpojumus.

Pasūtījumi tiek piegādāti no noliktavām, izmantojot:

  • 12–24 stundas darba dienās.

No nosūtīšanas datuma preces parasti tiek piegādātas:

  • Piegādājot no Lietuvas noliktavas – 3–7 darba dienu laikā.
  • Piegādājot no piegādātāja noliktavas — 8–12 darba dienu laikā.

🚨 Svarīga informācija: Daži produkti ar norādīto Piegāde 1–3 dienu laikā var ar jums sazināties, izmantojot 6–12 darba dienas , ja mums noliktavā ir tikai daļa preces. Šādos gadījumos trūkstošās preces tiek nosūtītas tieši no piegādātāja noliktavas.

📌 Pircējam ir pareizi jānorāda sava dzīvesvieta, tālruņa numurs, e-pasts un jāaizpilda pārējie obligāti aizpildāmie ( ) lauki, pretējā gadījumā prece var netikt piegādāta vai piegādāta citai personai.*

📌 Dažreiz pasūtījumi var aizkavēties ražotāju un piegādātāju, lielas kurjeru noslodzes vai citu neparedzētu apstākļu dēļ.


Naudas atmaksas garantija

Attiecas uz visām precēm 14 dienu naudas atmaksas garantija . Atgrieztajai precei un tās iepakojumam jābūt pilnībā nemainītiem salīdzinājumā ar saņemšanas brīdi, pretējā gadījumā prece netiks pieņemta un nauda netiks atmaksāta.

Garantija nav spēkā, ja:

  • Prece ir salauzta, saplēsta, sasista vai citādi fiziski bojāta.

📦 Atgriežot preci, visas pasta izmaksas sedz sūtītājs (pircējs).

Lai atgrieztu preci, Jums jāaizpilda atgriešanas veidlapa. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. info@nordo.lt .

💰 Nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā no preces atgriešanas datuma.