Noteikumi un nosacījumi

Pirkuma un pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis.

2.1. Pirkuma un pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs interneta veikalā izveido iepirkumu grozu, norāda piegādes adresi, izvēlas apmaksas veidu un noklikšķina uz pogas "Pabeigt pasūtījumu" vai "Apstiprināt ✔️", un ir spēkā līdz brīdim, kad šajā līgumā paredzētās saistības ir pilnībā izpildītas. Gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt visiem vai daļai no Noteikumiem, viņš nedrīkst veikt pasūtījumu.

2.2. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums tiek glabāts interneta veikala datubāzē.

3. Pircēja tiesības

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

3.2. Pircējam (patērētājam) ir tiesības atteikties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma, kas noslēgts interneta veikalā ar Pārdevēju (izņemot audio un video darbu un fonogrammu pārdošanas līgumu jebkurā video vai audio datu nesējā, datorprogrammas, ja Pircējs (patērētājs) ir pārkāpis iepakojuma aizsardzību; laikrakstu, žurnālu vai citu periodisko izdevumu pārdošanu), rakstiski paziņojot Pārdevējam 7 darba dienu laikā no preču piegādes dienas. Pircējam ir tiesības atteikties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ar Pārdevēju tikai tad, ja prece ir kvalitatīva, nav bojāta un tās izskats nav būtiski mainījies.

3.3. Pircējam ir arī citas tiesības, kas paredzētas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos.

3.4. Pircējam, kurš uzskata, ka viņa tiesības ir pārkāptas, ne vēlāk kā trīs mēnešu laikā no pārkāpuma dienas ir jāvēršas pie Pārdevēja rakstiski un jānorāda savas prasības. Pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā ir jāizskata iesniegums bez maksas un jāsniedz detalizēta, pamatota rakstiska atbilde, ko pamato dokumenti. Ja problēmu nevar atrisināt, Pircējam ir tiesības vērsties iestādē, kas risina patērētāju strīdus ārpustiesas ceļā (Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienests, adrese: Vilnius g. 25, LT-01402 Viļņa, www.vvtat.lt), vai tiesā.

3.5. Pircējs var iesniegt pieprasījumus vai sūdzības elektronisko patērētāju strīdu risināšanas platformā http://ec.europa.eu/odr/.

4. Pircēja pienākumi

4.1. Pircējam ir jāapmaksā preču un to piegādes cena, kā arī citi maksājumi (ja tādi ir norādīti, slēdzot līgumu) un jāpieņem pasūtītās preces. Pircējs apmaksā preces, veicot maksājumu, izmantojot Stripe, Paysera, bankas pārskaitījumu vai PayPal sistēmu.

4.2. Ja mainās Pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.

4.3. Pircējam ir jāievēro citi Noteikumi un nosacījumi, kā arī Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.

5. Pārdevēja tiesības

5.1. Ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darbībai vai stabilai darbībai vai pārkāpj savas saistības, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (pārtraukt) viņa iespēju lietot interneta veikalu un neatbild par jebkādiem zaudējumiem, kas Pircējam radušies šajā sakarā.

5.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai uz nenoteiktu laiku pārtraukt interneta veikala darbību bez atsevišķa brīdinājuma, un tas nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Pircējam radušies šajā sakarā.

5.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt šos Noteikumus, publicējot grozītos Noteikumus interneta veikala tīmekļa vietnē. Grozījumi stājas spēkā ar publicēšanas brīdi attiecībā uz visiem darījumiem, kas noslēgti pēc publicēšanas.

5.4. Pārdevējam ir citas tiesības, kas paredzētas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos.

6. Pārdevēja pienākumi Piegādes garantija Mēs piedāvājam papildu nevainojamas piegādes garantiju, ko var pieprasīt 48 stundu laikā pēc preces saņemšanas. Ja prece ir bojāta transportēšanas laikā vai neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, informējiet mūs par kļūdu 48 stundu laikā pēc piegādes. Nosūtiet mums e-pastu ar iepakojuma fotoattēlu (fotoattēlā ir skaidri redzama arī etiķete) un saņemtās preces fotoattēlu, kurā skaidri redzama bojātā vieta. Mēs piešķirsim prioritāti jūsu prasības apstrādei pēc iespējas ātrāk un nodrošināsim jums aizvietojošu preci. Ja prasība tiek nosūtīta pārāk vēlu, tā tiks apstrādāta kā preces sūdzība. Tehnisko preču garantija Dažām mūsu piedāvātajām precēm ir 24 mēnešu garantijas periods. Garantija var tikt piemērota tikai mūsu piedāvātajām tehniskajām precēm un elektroierīcēm. 24 mēnešu garantijas periods sākas no preču saņemšanas datuma. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu jūs varat izmantot garantiju, pamatojoties uz rēķinu, kas kalpo arī kā garantijas sertifikāts. Pircējs patur tiesības atteikties sniegt garantiju, ja rēķins netiek iesniegts kopā ar prasību vai ja rēķins ir nesalasāms vai kaut kas trūkst. Garantija neattiecas, ja: prece ir fiziski bojāta; precei ir redzamas nolietojuma pazīmes normālas lietošanas rezultātā; precei ir defekti, kas radušies nepareizas, neatbilstošas ​​vai neuzmanīgas preces lietošanas rezultātā. Preces, kurām vēlaties izmantot garantiju, ir jāpārbauda, ​​tāpēc lūdzam jūs pievienot defekta fotoattēlus vai videoierakstus kopā ar garantijas pieteikumu. Ja nepieciešams, mēs lūgsim jūs arī nosūtīt mums preci, lai mēs to varētu pārbaudīt. Ja mēs apstiprināsim jūsu garantijas pieteikumu, mēs nosūtīsim jums jaunu preci. Jums ir arī tiesības pieprasīt preces remontu, taču jums jāapzinās, ka remonta periods ir ilgāks nekā jaunas preces piegādes periods. Ja remonts aizņems vairāk nekā 45 dienas, jūsu prece tiks aizstāta ar jaunu preci. Ja mēs nevaram piedāvāt jaunu preci, mēs atmaksāsim pilnu preces pirkuma cenu. Procedūras kopsavilkumu varat atrast cilnē "Garantijas nomaiņa" tīmekļa vietnes apakšdaļā. c) Sūdzība par preces defektiem Ja prece nedarbojas pareizi, rakstiet mums uz e-pastu info@nordo.lt, un mēs jums palīdzēsim, sniedzot nepieciešamo informāciju. Tas novērsīs iespējamu preces nepareizu lietošanu un pašas preces bojājumus, kā arī savainojumus jums vai citiem. Ja prece nedarbojas, varat iesniegt sūdzību un norādīt preces defektus. Gadījumi, kas tiek uzskatīti par būtiskiem preces defektiem, ir norādīti šo Pirkšanas un pārdošanas noteikumu vii. sadaļā. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par būtiskiem defektiem tikai tad, ja šie defekti jau pastāvēja iegādes brīdī, bet tika pamanīti tikai vēlāk. Ja prece nedarbojas materiāla defekta dēļ, lūdzam nekavējoties ziņot par defektu pēc tā pamanīšanas, bet nekādā gadījumā ne vēlāk kā divu mēnešu laikā no defekta pamanīšanas dienas. Nosūtiet mums e-pastu ar bojātās preces fotoattēlu vai video, no kura var skaidri noteikt, ka prece nedarbojas. Ja nepieciešams, mēs lūgsim jūs arī nosūtīt mums preci, lai mēs varētu to pārbaudīt un noteikt preces defektu. Mēs nevarēsim izskatīt jūsu sūdzību par precēm, kas ir bojātas nepareizas vai nepiemērotas apstrādes vai lietošanas dēļ, kas nav nepieciešama, lai noteiktu preču raksturu, īpašības un darbību. Ja pēc jūsu sūdzības noraidīšanas vēlaties, lai attiecīgā prece jums tiktu atgriezta, mēs to nosūtīsim un izrakstīsim jums rēķinu, lai segtu ar minētās preces piegādi saistītās izmaksas. Pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, kas kļūst acīmredzami 2 gadu laikā pēc preces piegādes. Pārdevējam ir jāatbild uz sūdzību 3 darba dienu laikā. Ja jūs iesniedzat sūdzību par būtisku defektu, jums ir šādas iespējas: preces nomaiņa, naudas atmaksa, preces defekta labošana vai daļēja naudas atmaksa. Procedūras kopsavilkumu var atrast sadaļā "Sūdzības un apelācijas" tīmekļa vietnes apakšdaļā.

7. Preču piegāde

7.1. Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos Pārdevēja noteiktos gadījumos preču piegāde tiek veikta uz Pārdevēja rēķina.

7.2. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču cenas un svara, tāpēc galīgā piegādes cena tiks noteikta tikai pēc pasūtījuma veikšanas.

7.3. Piegādes pakalpojums tiek pasūtīts atsevišķi pirms preču un izvēlēto pakalpojumu apmaksas. Piegādes pakalpojumu apmaksā Pircējs. Atsevišķos Pārdevēja noteiktos gadījumos piegādes pakalpojumu apmaksā Pārdevējs.

7.4. Parasti preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 10–18 darba dienu laikā no preču un preču transportēšanas apmaksas saņemšanas brīža, ja preces atrodas Pārdevēja noliktavās. Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas iepriekšējā teikumā norādītajā termiņā, jo īpaši, ja pasūtītās preces neatrodas Pārdevēja noliktavās. Preču piegāde tiek veikta visā Lietuvas Republikas teritorijā, ieskaitot Kuršu kāpā (tiek piemērota papildu piemaksa).

7.5. Precīzs preču piegādes datums ir norādīts Pārdevēja paziņojumā Pircējam uz e-pasta adresi, ko Pircējs norādījis reģistrācijas veidlapā. Attiecīgi Pircējs, noslēdzot pirkuma līgumu, apņemas katru dienu pārbaudīt iepriekšminēto e-pasta kastīti, līdz tiek saņemts paziņojums par preču piegādi.

7.6. Sūtījuma piegādes laikā Pircējam vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvim kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi jāpārbauda sūtījuma iepakojuma stāvoklis, preču daudzums, kvalitāte un sortiments.

7.6.1. Ja tiek konstatēti sūtījuma iepakojuma bojājumi, bet netiek konstatētas neatbilstības preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā, Pircējam vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvim ir jāatzīmē sūtījuma iepakojuma bojājumi transporta uzņēmuma pārstāvja sniegtajā datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā.

7.6.2. Ja tiek konstatēta(-as) neatbilstība(-as) preču daudzumā un/vai kvalitātē un/vai sortimentā, Pircējs vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvis nedrīkst pieņemt sūtījumu. Šādā gadījumā transporta uzņēmuma pārstāvis kopā ar Pircēju vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvi aizpilda īpašu sūtījuma pārbaudes ziņojumu, kurā tiek atzīmēti konstatētie pārkāpumi.

7.6.3. Pēc tam, kad Pircējs vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja sniegto datu nesēja vai papīra piegādes apstiprinājumu un atzīmējis sūtījuma iepakojuma bojājumus, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas bojātā sūtījuma iepakojumā, bet preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma un pārdošanas līguma noteikumiem, un datu nesēja vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildu pakalpojumi ir pienācīgi izpildīti.

7.6.4. Pēc tam, kad Pircējs vai, attiecīgā gadījumā, Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un bez jebkādām piezīmēm parakstījis transporta uzņēmuma pārstāvja sniegto datu reģistrētāja vai papīra piegādes apstiprinājumu, tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas nebojātā iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma un pārdošanas līguma noteikumiem, un datu reģistrētāja vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildu pakalpojumi ir pienācīgi izpildīti.

7.7. Pēc preču piegādes uz Pircēja norādīto adresi preces tiek uzskatītas par nodotām Pircējam neatkarīgi no tā, vai preces faktiski ir pieņēmis Pircējs vai jebkura cita persona, kas ir pieņēmusi preces norādītajā adresē. Ja preces netiek piegādātas paredzētajā piegādes datumā, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc paredzētā piegādes datuma, par to jāinformē Pārdevējs. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības izvirzīt Pārdevējam pretenzijas saistībā ar preču nepiegādi vai novēlotu piegādi.

7.8. Ja Pircējs nesaņem preces, Pircējam, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, jānorāda tās personas dati, kura saņems preces. 8. Preču atgriešana

8.1. Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no tiešsaistē noslēgtā līguma (citiem vārdiem sakot, atgriezt kvalitatīvu preci), nenorādot iemeslu.

8.1.1. Pircējs ir atbildīgs par atgriešanas izmaksām.

8.1.2. Pircējs ir atbildīgs par atgriezto preču pareizu salikšanu un iepakošanu. Ja preces nav saliktas un/vai pareizi iepakotas, Pārdevējs atgrieztās preces nepieņems.

8.1.3. Preces netiek pieņemtas atpakaļ, ja tās ir lietotas un/vai ir bojātas un/vai ir zaudējušas savu komerciālo izskatu.

8.1.4. Nauda tiek atgriezta pircējam 14 dienu laikā no dienas, kad pircējs ir paziņojis par atteikšanos no līguma.

9. Atbildība

9.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas rodas reģistrācijas veidlapā sniegto datu nepareizības vai neprecizitātes dēļ.

9.2. Puses ir atbildīgas par jebkuru pirkuma un pārdošanas līguma, kas noslēgts, izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

9.3.–9.4. Ņemot vērā Lietuvas Republikas Elektroniskā paraksta likuma 8. panta 3. punkta noteikumus, Pircējs piekrīt Pārdevējam, ka Pircēja darbību apstiprināšanai interneta veikalā ar interneta veikala pieteikšanās datiem (identifikācijas kodu) ir elektroniskā paraksta juridiskais spēks, kas noteikts Elektroniskā paraksta likuma 8. panta 1. punktā (t. i., tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam rakstiskos dokumentos un tas ir pieļaujams kā pierādīšanas līdzeklis tiesā). Pircējam ir jāaizsargā savi interneta veikala pieteikšanās dati un tie nedrīkst tikt izpausti, jānodrošina, lai dati būtu zināmi tikai viņam un tikai viņš tos izmantotu, tos nedrīkst nodot tālāk un neradīt iespēju citām personām iepazīties ar tiem vai tos izmantot jebkādā citā veidā. Ja rodas aizdomas, ka pieteikšanās datus varētu būt uzzinājusi cita persona, nekavējoties par to jāpaziņo Pārdevējam, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par interneta veikala pieteikšanās datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, tiek uzskatītas par veiktām no Pircēja puses, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.

9.5. Pārdevējs neatbild par informāciju, kas sniegta citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs, pat ja Pircējs piekļūst šīm tīmekļa vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja tiešsaistes veikalā.

9.6. Pārdevējs neatbild par to, ka interneta veikalā attēloto preču krāsa, forma vai citi parametri neatbilst preču faktiskajam izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.

9.7. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, kas radušies tās vainas dēļ.

10. Personas datu apstrāde

10.1. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Maksāt”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt sniegt Pārdevējam savus personas datus, kas norādīti šajos noteikumos un reģistrācijas veidlapā, un neiebilst pret to, ka Pārdevējs apstrādā Pircēja un (vai) viņa pārstāvju sniegtos personas datus tiešsaistes tirdzniecības nolūkos.

10.2. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Maksāt”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt, ka Pircēja un (vai) viņa pārstāvju sniegtie Pircēja un (vai) viņa pārstāvju personas dati tiks sniegti Pārdevēja izvēlētām trešajām personām apstrādei tiešsaistes tirdzniecības nolūkos, kā tas ir apspriests nākamajā punktā.

10.3. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Maksāt”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt iesniegt Pārdevējam un (vai) trešajai personai, kas pēc Pārdevēja norādījumiem piegādāja preces preču saņemšanas vietā, vienu no šādiem personu apliecinošiem dokumentiem: pasi, personas apliecību, jaunā parauga autovadītāja apliecību, lai pareizi identificētu Pircēju un (vai) viņa pārstāvjus tiešsaistes tirdzniecības nolūkos. Pircējs arī apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji (Pircējam ir viņa pārstāvju piekrišana) piekrīt, ka preču saņemšanas laikā preču saņemšanas vietā Pārdevējs un (vai) trešā persona, kas pēc Pārdevēja norādījumiem piegādāja preces, pierakstīs Pircēja un (vai) viņa pārstāvja sniegtā personu apliecinošā dokumenta datus un apstrādās šos datus (tostarp, bet ne tikai, nosūtīs datus Pārdevējam) tiešsaistes tirdzniecības nolūkos.

10.6. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Maksāt”, Pircējs apstiprina, ka viņš (ja Pircējs ir fiziska persona) un viņa pārstāvji ir informēti par viņa tiesībām piekļūt Pārdevēja apstrādātajiem viņa personas datiem un to apstrādes veidam, pieprasīt savu personas datu labošanu, iznīcināšanu vai savu personas datu apstrādes apturēšanu, ja dati tiek apstrādāti, pārkāpjot likuma noteikumus, un iebilst pret savu personas datu apstrādi jebkuram no mērķiem.

10.7. Noklikšķinot uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu” vai “Maksāt”, Pircējs apstiprina, ka viņš un viņa pārstāvji ir informēti par tiesībām atteikties sniegt savus personas datus, taču saprot, ka personas dati ir nepieciešami un nepieciešami, lai nepārprotami identificētu Pircēju un (vai) viņa pārstāvjus tiešsaistes tirdzniecības nolūkos, un ka, nesniedzot personas datus un (vai) nepiekrītot to apstrādei tiešsaistes tirdzniecības nolūkos, viņš nevarēs noslēgt un (vai) izpildīt līgumu. 11. Informācijas nosūtīšana

11.1. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi.

11.2. Pircējam visi ziņojumi un jautājumi jāsūta uz Pārdevēja interneta veikala sadaļā “Kontakti” norādīto adresi.

12. Nobeiguma noteikumi

12.1. Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka visa informācija, kas sniegta Pārdevēja interneta veikala tīmekļa vietnē (tostarp, bet ne tikai, šie Noteikumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Pircēja tiesību izmantošanas kārtība atteikties no pirkuma un pārdošanas līguma, Pārdevēja preču apkopes pakalpojumi un garantijas (ja tādas ir)), tiek uzskatīta par sniegtu Pircējam rakstiski.

12.2. Šie Noteikumi neierobežo Pircēja (patērētāja) tiesības, kas noteiktas Lietuvas Republikas tiesību aktos.

12.3. Visi strīdi, kas izriet no vai ir saistīti ar pirkuma un pārdošanas līgumu starp Pircēju un Pārdevēju, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanos nevar panākt, strīdi tiek risināti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.